نسرین امانی

کارشناس تولید محتوای اسکیل ما
ترجمه-تدریس

مقالات و هزاران حرف ناگفته درباره مهارت و حرفه تان را در اسکیل ما به صورت رایگان منتشر کنید

انتشار مقاله

در اسکیل ما، دنیای حرفه ای تان را بسازید با حرفه ای ها در تعامل باشید و از دانش، تجربه و فرصتهای کسب درآمد، تیم سازی و ...بهره مند شوید

پیوستن به اسکیل ما

آیا به دنبال فرصت شغلی مناسب هستید؟

فرصت های شغلی

7 ترند بازاریابی آنلاین که سال 2018 را تحت سلطه خود قرار خواهند داد

اینکه مشتریانتان چه می‌خواهند، چگونه می‌اندیشند، و اینکه چگونه با یکدیگر تعامل دارند، همگی  دائماً  در حال تغییرند. هر سال در عصر دیجیتال، شاهد رشد و سقوط پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی هستیم، و تغییرات کلیدی در ترجیحات مشتری، ترندهای بازاریابی را دستخوش تغییر و بازاریابی آنلاین جهانی را وادار به رشد و توسعه می‌کند.به عنوان شخصی که در این صنعت هر روز حضور دارد، هیچ حسی جز هیجان نسبت به تغییرات پیش رو ندارم. تکنولوژی جدید و ترندهای جدید مرا سر پا نگه داشته است، و از خسته کننده شدن کارم...

3 مرحله مهم برنامه‌ ریزی که معمولاً آنها را نادیده می گیریم

برای یک فرد معمولی، عمل برنامه‌ریزی شامل لیستی از اقدامات می‌شود. اگر چند باری این کار را کرده باشید، آنقدر آگاه هستید که اسامی و تاریخ‌های مربوط به هر اقدام‌ را یادداشت کنید. با داشتن لیستی خوب و جامع، آماده پیشروی خواهید بود.اگر بهتان بگویم که ایجاد این لیست اولین قدم برنامه‌ریزی نیست، بلکه سومین قدم است چه؟ اگر بدین شکل شروع کرده‌اید، دو مرحله مهم را از قلم انداخته‌اید.و اگر بهتان بگویم که این پیشروی به جلو پس از کامل کردن برنامه‌ریزی‌ بدین معنیست که مرحله چهارم را نیز از قلم انداخته‌اید...

5 نکته ضروری برای بازگو کردن داستان کسب و کارتان

بازگو کردن خوب داستان کسب و کارتان دلیلی قانع کننده برای خرید به مشتری می‌دهد. یک برند خوب می‌تواند بین کسب و کارتان و مشتریان، کارمندان و تأمین کنندگان اعتماد ایجاد کند.در Patriot Software ، داستان از زیرزمین کارخانه‌ای شروع شد که وسیله سرمایشی و گرمایشی نداشت و زمینی که احتمال ریزش آن وجود داشت. به جای مشتری، موش، پرنده، مار و مگس داشتیم. پولمان تمام شده بود، بدهی کارت‌های اعتباری‌مان به نهایت خود رسیده بود، و از دوستان و آشنایان پول قرض می‌کردیم.شروع خوبی برای داستان نیست، نه؟ اما، صادقان...

با تکنیک های عملی نه گفتن در محیط کار آشنا شوید.

آیا از نه گفتن در محیط کار واهمه دارید. در این مقاله اسکیل ما با تکنیک های عملی نه گفتن در زندگی در مقابل خواسته های دیگران از شما که توانایی یا تمایل انجام آن را ندارید آشنا شوید. بله گفتن به درخواست‌های دیگران در محیط کار ممکن است تصمیم ساده‌ای به نظر برسد. این کار ارتباط و مشارکت شما را تضمین می‌کند. شما را در بین همکارانتان همچون یک قهرمان جلوه می‌دهد. و شما را با ماجراجویی‌ها و تجربیات یادگیری آشنا می‌سازد.اما آیا بله همیشه بهترین پاسخ است؟ راستش خیر. این مسأله بخصوص زمانی صدق می‌کند که...

5 نشانه‌ای که نشان می‌دهد بیش از حد از کارمندان خود کار می‌کشید

چه میزان کار بیش از حد محسوب می‌شود؟ شاید اگر سریع اقدامی نکنید، افراد با استعداد خود را از دست دهید.اخیراً، از ما پرسیده شد که از کجا متوجه می‌شوم که از کارمندی بیش از حد کار می‌کشیم؟ سوال بسیار جالبی بود.معمولاً، برعکس آن از ما سوال می‌شد: چگونه میزان بازدهی کارمندان خود را بالا ببریم؟ یا اینکه چگونه انگیزه کارمندان خود را برای کار  زیاد، بیشتر و طولانی‌تر بالا می‌برم؟با این حال، اینکه چگونه تشخیص دهیم که از آیا کارمندی کار بیش از حد می‌کشیم سوال برحقی است. در تجربه ما، بسته به...