تورج غریبی

مذاکره ، ارتباطات کلامی و غیر کلامی - مهارت های اصول و فنون مذاکره و ارتباطات -م...

مقالات و هزاران حرف ناگفته درباره مهارت و حرفه تان را در اسکیل ما به صورت رایگان منتشر کنید

انتشار مقاله

در اسکیل ما، دنیای حرفه ای تان را بسازید با حرفه ای ها در تعامل باشید و از دانش، تجربه و فرصتهای کسب درآمد، تیم سازی و ...بهره مند شوید

پیوستن به اسکیل ما

آیا به دنبال فرصت شغلی مناسب هستید؟

فرصت های شغلی

سمینار شم اقتصادی و هوش تجاری

سمینار شم اقتصادی و هوش تجاری مدرس و سخنران : تورج غریبی موسس و مدیر گروه توسعه کسب و کار لبخند 29مهرماه 1395 - پنجشنبه 9:00 صبح الی 14:00 بعد از ظهر حق ثبت نام : 375.000 تومان برای هر نفر تلفن رزرو و ثبت نام : 28428690 - 021

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی ( با نگرش بازار ایران )

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی ( با نگرش بازار ایران ) ---------------------------------------- مدرس : تــــورج غـــریــبــی حق ثبت نام : 120.000 تومان رزرو ثبت نام : 28428690-021 --------------------------------------------- تضمین عودت 100% شهریه در صورت عدم رضایت

در باره من !

مشاور و مربی در حوزه های کسب و کار ( فروش و بازاریابی ، تبلیغات و برندینگ ) Instructor & Advisor of  Domestic & International Business---------------------# تورج غریبی ، متولد 1362  تحصیلات دوران متوسطه در رشته علوم ریاضی و فیزیک  تحصیل در مقطع کارشناسی اقتصاد – بازرگانی در دانشکده اقتصاد دانشگاه ارومیه  تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه پیام نور واحد ابهر اخذ مدارج کارشناسی ارشد و دکتری در رشته مدیریت بازرگانی از هیات ممتحنه دانشگاه ابردین ایالات م...

ضیافت تلخ یا سر آغازی شیرین ؟!

سال ها قبل وقتی شرکت کیمیا رو تاسیس کردم ، نه سرمایه چندانی داشتم و نه تجربه ای که در خور ولی ایده هایی رو که در ذهنم پرورانده بودم کاملاً مشخص و هدفمند بودند. برنامه جامعی برای پنج سال پیش روی شرکت تدوین کرده بودم و هر چند وقت یکبار با پیشرفت امور و گذر زمان برنامه هارو مورد ارزیابی و گاهاً تجدید نظر قرار میدادم... با توسعه دامنه فعالیت های کیمیا و جذب مشتریان بیشتر و کسب خرده اعتباری در بازار کسب و کار داخلی و سرمایه گذاری های مجدد اهسته ولی مستمر کیمیا رو که مثل بچه خو...

این اعداد هستند که یک کسب و کار را هدایت می کنند!

کارآفرین پیش‌کسوت آمریکایی است که شش کسب‌وکار مختلف را آغاز کرده و به مرحله‌ی رشد رسانده است. او یکی از استارت‌آپ‌هایش را در سال ۲۰۰۷ به مبلغ صدوده میلیون دلار فروخت. ۱. این اعداد هستند که یک کسب‌وکار را هدایت می‌کنند. اگر نمی‌دانید چگونه آن‌ها را بخوانید، در واقع با چشم‌های بسته پرواز می‌کنید. یک کسب‌وکار درواقع یک هویت زنده است با نیازهای مخصوص به خودش و اگر راهبرش توجهی به آن نیازها نکند، کسب‌وکار شکست خواهد خورد. تنها یک راه است که بدانیم آن نیازها چه جیزهایی هستند: نگاه...