mehdi taran

SEO - Search Engine Optimization for all sites

مقالات و هزاران حرف ناگفته درباره مهارت و حرفه تان را در اسکیل ما به صورت رایگان منتشر کنید

انتشار مقاله

در اسکیل ما، دنیای حرفه ای تان را بسازید با حرفه ای ها در تعامل باشید و از دانش، تجربه و فرصتهای کسب درآمد، تیم سازی و ...بهره مند شوید

پیوستن به اسکیل ما

آیا به دنبال فرصت شغلی مناسب هستید؟

فرصت های شغلی

لینک بیلدینگ چیست و چرا مهم است ؟

این که آیا شما قبلا لینک بیلدینگ انجام داده اید یا در شروع کار برای لینک بیلدینگ نام تجاری جدید هستید ، مطمئن هستم که با مطالعه این مقاله مطالب مفیدی دستگیرتان خواهد شد .چشم انداز سئو و لینک بیلدینگ همیشه در حال تغییر است و امروز اهمیت ساخت لینک با کیفیت بالا هرگز به این مهمی نبوده است . اگر شما در مسیر رقابت و رشد آنلاین هستید درک و پیاده سازی یک کمپین لینک بیلدینگ با کیفیت بالا نیاز ضروری شما است . واین موضوع به این زودی ها دچار تغییر نخواهد شد . در این مقاله سعی داریم که یک آشنایی اولیه با لی...

12 ترفندی که باید برای ایمیل مارکتینگ خود در سال 2017 انجام دهید

به نظر شما تمامی تلاش های ایمیل مارکتینگ کسب و کارها برای چیست ؟هر کسب و کاری با توجه به استراتژی بازاریابی خود سعی بر این دارد که ترافیک هدفمندی را به سمت سایت خود روانه کند تا بدین وسیله بتواند بازخورد های مناسبی که در انتظارش هست را از کاربران بگیرد . حال این بازخورد می تواند درج کامنت ، عضویت ، تعداد بازدید زیاد ، تماشای ویدئو ، عضویت در خبرنامه ، دانلود فایل و خرید محصول یا خدمات باشد .بازاریابی ایمیلی نیز یکی از این استراتژی هایی است که به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تشویق کاربران به تعامل...

کلمات کلیدی خریدار چیست و چگونه می توان پیدایشان کرد ؟

تمامی کلمات کلیدی با توجه به نیاز از ذهن کاربران نشات می گیرند . این ذهن کاربر هست که در زمان جستجو با توجه به بینشی که نسبت به مساله دارد فرمان تایپ کلمات کلیدی را می دهد و ما می توانیم با توجه به نیاز کاربران به اهداف خود در پیدا کردن کلمات کلیدی برسیم .بعضی از کلمات کلیدی بیان می کنند که از روی یادگیری به ذهن می رسند و بعضی دیگر از روی درخواست کمک . برای مثال به این جملات دقت کنید :" چگونه از ظروف مسی استفاده کنیم " یا " چرا باید از ظروف...

چگونه مطالب خود را به خورد گوگل و شبکه های اجتماعی دهیم ؟!

مقاله خودم را با یک داستان ساختگی که البته شاید برای اکثر ما اتفاق افتاده باشد ، شروع می کنم :یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود در یک مغازه ی عطاری پیرمردی کار می کرد و رزق خود را با فروش داروهای گیاهی بدست می آورد . در یکی از روز ها پیرمرد مریض شد ( خیاط افتاد تو کوزه ) و نتوانست به مغازه برود و به جای او پسرش به مغازه رفت تا احتیاجات مردم را از مغازه تامین کند تا مغازه تعطیل نشود . مشتری ها یکی پس از دیگری وارد مغازه شدند و هرکدام چیزی را طلب کردند در حالی که پسر تا حالا به مغازه ی...

سئو سایت و تگ های تیتر ( heading )

شاید تا حالا برای شما اتفاق افتاده باشد که وقتی از کنار یک دکه ی روزنامه فروشی رد می شوید چشم تان که به تیتر یک روزنامه می افتد به راحتی نمی توانید از کنار آن رد شوید ، پس از حرکت ایستاده و سراغ روزنامه ای که با تیترهای جذاب شروع شده می روید . این حرکت را مثال زدم چون به صورت روزانه برای بسیاری از ما رخ می دهد پس اهمیت تیتر را جدی بگیریم .تگ تیتر برای جدا کردن تیتر صفحه از محتوا کاربرد دارد . موتورهای جستجو مثل گوگل نیز برای این که بتوانند تیتر صفحه را از محتوا تشخیص دهند از میان تگ های html آن...